Bekijk de actuele wachttijden per locatie. Er is een indeling gemaakt in de wachttijd na aanmelding en de wachttijd na intake.
Wordt de zorg vergoed? We hebben contracten met diverse zorgverzekeraars en gemeenten.
Ben je ontevreden over de hulp die je ontvangt? We moedigen je aan om het gesprek aan te gaan, zodat we samen tot een oplossing kunnen komen. Klik hier voor meer informatie over hoe je een klacht kunt indienen en de vervolgstappen.
In het cliëntportaal kun je veilig je afspraken inzien, berichten sturen naar je behandelaren, vragenlijsten invullen en documenten bekijken. Het portaal voldoet aan de hoogste eisen voor informatiebeveiliging.
Onze cliëntenraad bestaat uit voormalige cliënten die bijdragen aan het verbeteren van de organisatie vanuit het perspectief van de cliënt. Ze adviseren de directie over de kwaliteit van zorg en zorgen ervoor dat Silver cliëntgericht en toegankelijk blijft.
Het meeste contact verloopt direct via het cliëntportaal, daarnaast zijn wij ook bereikbaar via e-mail en telefoon.
©2025 All Rights Reserved | Created by UrDesign